Söndag

Ja min uppdatering skulle blir bättre, men som sagt det är fullt ös medvetslös hela tiden. I morgon är det måndag då ska jag jobba igen vet ej hur länge men, jag är glad ändå, för jag älskar att jobba där!

I fredags var Harry och jag på kalas hos Ida som fyllde 6 år, Tony jobbade, när vi kom hem gick vi upp till grannen en stund! Sen var jag så sjukt trött att vi gick hem till 9 typ.

Igår var tony jag och Harry på stan en sväng tony åkte på kräftakiva och Harry och jag var hos grannen och käkade tacos, och kameran har jag alltid lyckas glömma hemma.

Nu blir det städning på högnivå, harry röjer lägenheten och tony sover.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Var jobbar du?

2010-09-12 @ 12:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0