Större

Just nu känner jag att vi är jätte behov av större lägenhet, det är trång saker överallt, vi har haft samma jädra möbler i ett år, jag står inte ut längre, jag vill göra om göra fint, fixa i ordning ett super fint rum till Harry, jag har massa planer som jag inte ens kan göra eftersom vi bor i en jävla 2:a, Och det finns ju andra hyresvärdar än nyköpingshem, men jag vill inte flytta från stenkulla, och vi har inte råd eller vilja att köpa en lägenhet i stenkulla, varför ska det ta sån himla lång tid, jag skulle kunna tänka mig att flytta imorgon, jag har som sagt så himla mycket planer, men vi kan ju som max räkna med att vi kan komma bra till i vår, men det är en evighet dit. Och det känns inge roligt att börja göra om här hemma när man ända ska flytta, usch om man kunde ha en satans tur så skulle jag bli glad.
Så om någon bor i stenkulla i hyres och vill byta till en 2:a mot en trea eller fyra, hör av er för vi är behov av större

Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

Vad har ni för hyra på eran? Och storlek?

2010-09-14 @ 10:43:25
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: tack :)

2010-09-14 @ 16:00:16
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0