Tisdag

Ögat är mycket bättre, känns som om det rinner fortfarande, men det går nog över snart.
Idag har jag varit i skolan och haft samhällskunskap, sen pratat med religonsläraren, så nu ikväll har jag skickat in religonsuppgiften jag skulle göra, hoppas att mina böcker kommer imorgon.
Efter skolan hämtade tony upp mig så åkte vi till oxelösund och käkade på någon buffe där, dem hade sushi men den var inte alls lika god som den här i stan. Sen harry hämtning, hämtade även upp syrran, handla, laga mat, spaggethi med kantarell sås super mumsigt, harry fick följa med syrran hem till mamma och dem, eftersom tony åkte iväg och jobba och ja skulle på föräldrarmöte, jasmine och jag gick dit tillsammans. sen pluggade vi ihop hos henne tills Harry kom hem, harry hann träffa hennes Isabelle en stund också, dem är så himla söta, pussas och kramas hela tiden.

Imorgon är det skola igen, och sen får vi se vad som händer och sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0