Onsdag

Dagis dag för lilleman idag =)
Sov en stund på fm, eller det var sådan sömn så man inte vet om man sover eller är vaken.
Idag har jag bara legat på soffan och degat, eller kurerat mig, mår faktiskt lite bättre idag, fick tips av mamma, att jag skulle rulla en pet flaska med varmt vatten på kindbenen, och har gjort det ca 3-4 ggr och det känns mycket bättre.
Lilleman ligger i sängen för att sova, då han var super trött.
Fick städnoja på kvällen och började skura lister i hallen, med en tandborste, för mycket snor som satt sig i huvudet tror jag.
Imorgon är det dagis för lilleman, och jag ska iväg på en grej direkt efter jag lämnat honom, wish me luck!!
Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0