Påskvecka

Nu är det påskvecka, harry ska till dagis tisdag, onsdag och torsdag.

Idag har gamla klasskompisar till mig varit här på besök, väldigt trevligt var det, blev lite tårta sen pastasallad, som elin och jag fixade till.

På em har vi haft kalas, jag har även hunnit med ett besök hos sjukgymnasten, harry fick följa med mig idag, då tony inte hann hem, det var lite besvärligt eftersom det blev lite mycket, men vad ska man göra.

På torsdag ska jag till jobbcatchen för sista gången, känns lite konstigt, eftersom den jag hade har slutat, och nu har jag fått en ny som jag ska träffa den sista gången jag är där, känns helt wrong.

I helgen var Harry hos mamma och jonas och sov över då vi hade kompisar här på lördagen. Han älskar att vara ute hos mamma och Jonas, och han blir ganska bortskämd där ute, och vill sällan följa med oss hem, men i söndags var han glad över att se mig och tony, fick stora kramar båda två :)

På fredag nästa vecka börjar jag jobba 6 veckor, känns kanon bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0