Söndag

Snart sovtajm, trött och känner mig inte alls pigg, fryser har ont i huvudet och känns som jag har fullt med snor i bihållerna, trevlig info.

Idag har vi gått lång promenad, väldigt sköönt, var och matade ankor, och lite sånt. Efter det stannade vi till i lekparken hos evelina. Drack kaffe medans barnen slogs/ lekte.
Efter det åkte vi till farmor och åt underbart god köttfärslimpa, tony fick hem en stor matlåda, och sen  fick vi massa köttbullar, hon hade även gjort inlagd gurka till Tony, han är bortskämd.
Plutten sover och jag ska lägga mig nu, blir lite tv tittande och en värktablett, imorgon är det bvc tajm.

Nya bilder



Coolingen väntar på bussen



Sötnosen ny klippt

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

För precis ett år sedan så deltog du i en tävling hos med med chans att vinna ett par lyxiga/ fina solstolar. Tyvärr ingen vinst då men nu har du chansen igen då jag..



http://uj76.blogspot.com/2011/04/tant-lottar-ut-en-solstol-varde-600kr.html



..kör lite av en favorit i repris :)

2011-04-11 @ 21:42:53
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0