Måndag

Åh idag har allt gått i lugn takt, harry var på dagis mellan 8,30-11.30, jag gick hem och ut med hunden sen låg jag på soffan, ganska skönt lugn och ro. Inte för att harry för jätte mycket väsen av sig men han har haft semester i 3 veckor, då blir man osams några ggr, vare sig man vill eller inte, tony började tidigt så han var hemma redan tio.
Efter jag hämtade harry gick vi hem och han fick pannkaka till lunch, sen blev det film mys för hans del ihop om att han skulle sova en stund, men det hade han verkligen inte tid med då, tony gjorde kantarellsås och spaggethi till lunch, till oss, så jäkla gott.
Sen belv det vilo paus för hela familjen, hela semstern har gått i fullt ös, så det är inte jätte konstigt.
Morfar/pappa var här en stund på kvällen och busade massa med harry, han somnade sen kvart i 8 i morfars famn :)

Imorgon är dagis som gäller för lilleman, jag ska till tandläkarn och laga en tand, Hej då Tandvärk, du kommer inte vara saknad!! sen är det bm besök imorgon också, men en annan en jag brukar ha men det går nog bra ändå. den lilla i magen är en riktig kickboxare fullt ös hela tiden, sparkarna gör nästan ont redan nu : / men sånt man tar, för det också en mysig känsla och känna den lilla röra sig .

Nehe nu dip mys med hjärtat innan vi säger god natt'



Harry med mina kusinbarn bröllopsfina
Ida, Harry, Max och Viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0