Onsdag

Igår var det beräknat datum för den lilla i magen, men det verkar trivas väldigt bra i magen, så
Igår blev det bull och godis bak med farmor, det är tradition :) knäcken blev kalas god och är
Redan slut, så får ställa mig och göra ny, någon dag !

Idag har vi stor städat hemma, sen gick vi en promenad till snurr gungan, Harry älskade att snurra, men han försökte springa till rutschkanan efter åt, vilket gick väldigt vingligt :p
Sen blev det fika hemma hos
Oss, med bullar och grejer mysigt värre :)
Till kvällsmat gjorde jag för första gången i mitt liv, köttfärslimpa och lyckades, kan verkligen inte säga att jag har många kunskaper i köket, men det börjar bli bättre :) den blev helt klart godkänd :)
Lägga sig och sova om en stund, lilleman sover sedan en stund tillbaka
Efter massa bus/bråk
Med kusin vitamin


Kommentarer
Postat av: tezza

hoppasa att bebisen kommer snart !

mysigt med julbak !

kul att köttfärslimpan blev god !

2011-12-08 @ 10:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0