Onsdag

Åh vill inte vara hemma längre, är så himla uttråkad. Harry har 2-4 koppor kvar som ska torka, hoppas det går fort.
Men hoppas att de går över till efter helgen, för nästa vecka måste han gå på dagis, då jag ska till sjukgymnast samt jobbcoach. Och så vill jag att tiden ska gå fort vill inte vara sjukskriven längre. Vill åka och hälsa på alla på jobbet, saknar dem.
Men igår kom Underbara Fia upp från sörping, där hon nu bor! Hon fick sova på min soffa så hon slapp åka hem  på kvällen åkte vi även och hämtade Johanna, så blev det dipp kväll, idag kom även Elin, och det har varit like old times, skratt som leder till glädjetårar, mina galna älskade vänner.
Elin blev kvar tills typ halv 9 då, hennes kille var iväg med jobbet, och hon ska inte behöva sitta själv.
Och imorgon kommer Elin igen då vi ska göra sushi, hennes önskemål.
Nehe sovtajm kanske Sov gott.

Bjuder på en bild på mina galna älskade vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0