Söndag

Har inte hunnit skriva mycket denna helg då vi har haft det fullt upp.
I går hjälpte vi Elin och Mathias att flytta, så nu mera är vi grannar. Tony lånade en lastbil, tur var väl det annars skulle vi fått åka många gånger, men allt gick in i lastbilen så det var himla sköönt. Fort gick det också, allt var i packat på 55 minuter, och dem hade jädras många saker. Sen blev vi kvar där hela kvällen, blev även ett besök på Bella Donna! Tack snälla Farmor och Farfar som var barnvakt också, det uppsakttas verkligen.

Vi ska snart bege oss iväg till födelsedagsfirande, av min kusins sambo. Och imorgon blir det ännu mer kalas då, min lillasyster fyller 19 år, oj låter verkligen inte som lillasyster, hon har blivit så gamal, och imorgon ska vi även fira min låsaspappa Jonas som fyller på tisdag, vi har alla på rad. 20,21,22.

20 (idag) Fyller Tomas
21 ( imorgon) Lillasyster samt Farbrors fru ( min gudmor Marie)
22 ( övermorgon) Låtsas pappa och Bonus Jonas

Tur att man inte bantar eller något sånt för det är lönlöst i dessa 3 kalas dagar.

Hoppas ni haft en bra helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0