Veckorna går fort

Ja här hemma går veckorna kanon fort, harry har hunnit med 3 dagar på dagis, då jag har haft elintid och träffat jobbcoatchen, hann även med en träff hos mormor och morfar idag, mormor och jag bakade bullar, och morfar och jag satte upp kristallkronan i sovrummet, då de ska stambyta hemma hos dem, och han orkade inte få upp den själv, tur att jag är så himla snäll =)
I helg blir det att vara flytthjälp till elin och mathias, som typ ska bli grannar med oss. Gillar stark att ha dem jag tycker om nära, så nu hoppas vi på att Fia kommer tillbaka snart också.
Tony har redan somnat och harry kollar pippi, imorgon måste jag städa lite sen får vi se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0