Måndag

Imorgon ska harry till dagis, underbart =), inte för att jag inte gillar att ha haft honom hemma över jul och nyår, men han saknar nog att få leka med sina kompisar, och jag saknar att få kunna göra saker själv, utan att han springer efter och packar ur allt jag packat ihop, drar ut sladden till dammsugaren när jag dammsuger, ja ni mammor och pappor, you know it.

Dagen har varit både bra och dålig, var på arbetsförmedlingen som gick riktigt jävla kanon, nej fick inget jobb kastat i ansiktet men ändå, fick massa positiv beröm. Sen vart det handling, och lite semel fika efter upppackningen hemma.
vi har även gått en sväng till affären då vi glömde köpa potatis, till kvällens mat.
Fick veta förut att morfar fått en lättre infarkt, så han var på väg till Eskilstuna för att röntgas, men han mår bra! Men tänker ändå lite extra mycket på lilla morfar <3

Ska snart få besök av mamma och mormor, så måste försöka plcoka upp harrys alla saker, ihop om att han inte plockar ur dem igen, tror att pippi långstrump och youtube blir min räddning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0