Välkommen järntabletter

Igår var vi hos bm, allt såg bra ut och vi fick höra den lillas hjärtljud, alltid lika mysigt. Men mitt blod har sjunkit från 128 till 120 sedan inskrivning så, det blev ordination järntabletter 1 gång om dagen, helst kväll.

Medans vi var uppe på sjukan var Lilleman med morfar och Gf (gammel farmor) i hamnen och åt glass, vilket han tyckte var super mysigt, han var mer än nökd när tony och jag kom hem :)

Käkade lite snabb mat igår, på thai wooken i Brandkärr, riktigt gott, rekomenderas varmt!

Har precis satt i mig lite jordgubbar snart sov dags, lilleman sover efter att vi varit en sväng hos mormor, där mina plast kusiner ( Jonas syskon barn) har varit och hälsat på, och sen lite fotboll på det. Trött kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0